Tvorba webu

Tvorba webu za rozumné peníze pro firmy živnostníky OSVČ podnikatele. Prostějov Olomouc Brno Přerov Ostrava a celá ČR. Rychle jednoduše v češtině.

Responzivní moderní web pro propojení se zákazníkem.

Mějte svůj moderní web za rozumné peníze.

Jaký web můžu mít?

Na bezplatné platformě WordPress. Budete jeho majitel.

Za jakou cenu ?

Cenu a kvalitu určuje zadání. Začněte hned a zdarma.

Za jak dlouho ?

Termín určuje zadání. Začněte hned a zdarma.

Tvorba webu na WordPress

WordPress (WP)

Tvorba webu na bezplatné platformě (open source) WordPress má tři velké výhody: nezávoslost, flexibilitu, aktuálnost (technickou i technologickou). Propojit takový web s moderními aplikacemi a nástroji není problém. POZOR web patří Vám! Na jedné platformě můžete stavět web (stránky), blog (příspěvky), projekty, události, členskou sekci a později třeba i e-shop. Všechny náklady máte pod kontrolou. Zjistěte jaká je cena.

Nezávislá stavebnice

WP je nejpopulárnější open source redakční systém na světe. Web můžete stavět jako LEGO. Vybíráte z řady připravených modulů. Tím šetříte peníze. A optě je tu nutné zmínit nezávislost a náklady pod kontrolou. Díky open source může být WP jako takový (nikoli cíleně váš web) napadán heckery. Proto je třeba jej správně zabezpečit a pravidelně aktualizovat systém,  server i zásuvné moduly (plug-iny). Tím je roziko eliminováno na minimum.

Výhody

Nezávislost, flexibilita, funkčnost, rychlost řešení a celkové náklady (nejen za pořízení, ale i servis a každoroční údržbu). Web se naučíte spravovat svépomocí. 

Realizace

Celý systém Vám vytvořím, nastavím a předám v řádu několika týdnů. První stránku můžete mít dnes. Začněte s tvorbou nového webu právě TEĎ.

Tvorba webu Mioweb

Mioweb

Pokud jste již investovali do licencí Mioweb a potřebujete jednoduše editovatelný web, s výbornou českou podporou, potom může být Mioweb dobrá volba. Mioweb je plně dostačující šablona pro WordPress, ideální pro začátečníky. „Jen ty nové Mioweb tarify…?“

Možnosti

Oproti variantě výše jej není možné kombinovat s řadou WP modulů a některé pluginy jsou vyloženě nefunkční a zakázány. Řadě uživatelů to ale vůbec nevadí, protože mnoho jiného je zde perfektně předpřipraveno.

Výhody

Mioweb je jednoduchý, intuitivní, s kvalitní českou podporou. Nevýhodou (z mého pohledu) je přechod z jednorázového prodeje licence na pronájem za (roční) paušál. Oproti variantě „jedna“ výše provoz Mioweb vychází dráž. 

Realizace

Celý web Vám nastavím, zkontroluji, propojím a spustím za několik týdnů. Začněte s novým webem právě TEĎ.

Ukázky www – reference

Vybrané ukázky některých realizovaných webových prezentací.

Marketingnasolar tvorba webu Marketingnasolar tvorba webu Marketingnasolar tvorba webu

Tento web jsem vytvořil jako kopii 1:1 původního webu jiného autora, který „zamrzl“ na platformě Mioweb. Mioweb u nových licencí (tarifů) neposkytuje možnost vlastního webhostingu, jako dříve. Podmiňuje tím funkčnost Miowebu 3. Znamená to, že jste plně závislí na Miowebu a jeho webhostingu (asi na WEDOS), nemáte FTP přístup k souborům, ani přístup do MySQL databáze. Pokud máte nový tarif Mioweb spočítejte si, kolik zaplatíte ročně a během následujích 3-5 let. Až to zjistíte, nabízím Vám stejnou službu. Ušetříte (rychlá návratnost).

Původní web jsem zákaznici postavil úplně od nuly znovu na bezplatné platformě WordPress a vzhled se řídí šablonou DIVI. Na webu bylo hodně obzázků s názvem a alternativním popisem, včetně několika zajímavých souborů GIF. Tím se situace vyřešila a zákaznice je dnes zcela nezávislá na Miowebu, vlastní doménu, webhosting a má plný admin přístup ke všem těmto produktům. Naprostý standard z mého pohledu. Divili byste se, kolik provozovatelů webových stránek vůbec neví, kdo je majitelem domény, na kterých je provozují a zda mají přístup do adminiszrace webhostingu. Tyto služby máte u mě zaručeny tak, že je všechny nastavím přímo na Vaši osobu nebo IČ. Tím jste nezávislí.

Marketing na solarTvorba webu Marketing na solat Tvorba webu Marketingnasolar

Majitelka si dodala grafickou předlohu, která se mi líbila a ihned jsem s ní splynul.  Předloha určovala profesionálně všechno vizuální a základy navigace (logo, barevnost, fonty, velikosti a způsoby užití písma, strukturu hlavních stránek, rozvržení, moduly, mezery, okraje…). Tvorba webu tak byla jasně daná, na druhou stranu ale „pracná“ v tom, že jsem musel dodržet předlohu se vším všudy.

Mým úkolem bylo návrh dotvořit do kompletní struktury webových stráneky, které „pohltily“ realitu požadovaných dlouhých nadpisů H1, textů a současně odkazů a potřebné navigace (cesty zákazníka) jasně cílené na konverzi. Dopilovat na první pohled neviditelné přistávací stránky a na ně přehledně vázané kontaktní formuláře. Předloha byla pro PC. Ale zobrazení pro mobilní zařízení (tablet, mobil) byla tvorba dalších dvou webů díky grafice a čitelnosti. Mnoho-slovné nadpisy H1 a čitelnost textů na pozadí tvořeného fatografiemi jsou v takovém případě „oříškem“ a vyžadují „neviditelnou“ práci.

Web obsahuje 60 stránek právě díky struktuře s přistávacími stránkami a na ně navazujícími kontaktními formuláři. KF jsou odesílány na mail. Díky zvolenému dělení KF je komunikace přehledná. A dá se navíc efektivně měřit do budoucna (výhled).

Web vznikal půl roku díky textům. Také původní grafika se upravovala a doplňovala, což znamenalo dělat některé moduly „znovu“. Ale výsledek stál za to. Každá úprava znamenala zlepšení. Protože jsme se vždy dohodli. Některé texty (hlavních) stránek jsme museli razantně zredukovat, jinak by se navigace stala nepřehlednou. Své uplatnění naleznou v článcích a na přistávacích stránkách s konverzí.

Kombinace originální grafiky, cílené navigace a nespoutaného netradičního přístupu majitelky (viditelného na fotografiích a v textech s přesahem hlavně do článků) je to, co webové stránky odlišuje a dodává jim „šťávu“. Nelo, děkuji Vám za toto zadání 🙂 🙂 🙂

Projekt řešil dvě roviny. Zaprvé nové webové stránky. Zadruhé systém elektronických objednávek a jejich následného zpracování až do fakturace. Nové webové stránky jsou spuštěny na WordPress. Byla použita nová doména pradelnaprostejov.cz namísto firemního názvu Prima Lavadora s.r.o. Vyhledávání prádelny se v SERP okamžitě vyšvihlo na první stranu a předběhlo původní firemní web (na Webnode). Stránky jsou koncentrovány na jednu hlavní stranu a jsou určeny pro zákazníky B2B. Jsou ale připraveny stavebnicovým způsobem a chystané novinky a doplnění služeb je v plánu. Např. jsou připraveny aktuality (příspěvky) a členská sekce. Objednávka je na samostatné „blank page“ aby dále nerozptylovala a byl použit kontaktní webový formulář Contact Form 7 s jednoduchým odesláním na e-mail. Odtud je objednávka v předem dané struktuře nakopírována na cloudové úložiště. Zde pouze osoby s přidělenými přístupovými právy mají možnost vidět důležité dokumenty (smlouvy, ceník, faktury, objednávky). To vše v rálném čase a odkudkoli, kde jste připojeni na internet. Vše splňuje GDPR. Např. lékaři už nemusí vše tisknout do šanonu, ale stačí připojit se do své cloud složky a mají vše k dispozici. Pro sebe i pro kontrolní orgán. Bez problémů a zbytečných papírů.

Marketingnasolar tvorba webu Marketingnasolar tvorba webu Marketingnasolar tvorba webu

Tento web jsem vytvořil na motivu DIVI s drobnými úpravami, protože byla jasně daná maximální cena. Je přesně podle zadání. Ukázka toho, že web nemusí být drahý, přitom je plně funkční a kdykoli se může rozšiřovat. Žádný „zamrzlík“ na platformě jednoho člověka.

Navíc nebyly k dispozici žádné fotografie. Majitelka (původně zakládáno pro OSVČ, dnes je už s.r.o.) měla frmol. A tak jsem vzal zrcadlovku a během několika minut jednoho pracovního dne vznikly všechny fotografie. I takto jednoduše mohou vzniknout vaše nové webové stránky.

          

Zadání bylo: nové webové stránky, články a zjednodušit denní menu a jeho rozesílání. Restaurace v tu dobu také neměla logo.

Nejprve jsme vyřešili nové logo. To a barevnost dalo podklad grafice nového webu. Ten stávající běžel na webnode (budujte si vlastní značku, nikoli Webnode, vždy říkám zákazníkům…). Měl jsem „volné ruce“, ale struktura stránek a požadavky na uvedené informace byly zadavatelem jasně dané a kontrolované. Ty musely být uvedeny do puntíku. Ve třetím kroku byl web doladěn. Na WordPress a Mioweb (s vlastním webhostingem).

Web jsem propojil s již existujícími kvalitními Facebook stránkami, které si majitelka spravuje velmi dobře sama. Založil jsem i firemní profily a mapy. Webovky mají slušnou návštěvnost. Lidé si o jídle povídají na Facebooku. Chodí recenze na Google… A hlavně majitelům zvoní telefony s novými rezervacemi stolů.

Denní menu už se otrocky nepřepisuje, každý ho hned vidí na webu nebo vám přijde emailem. Šikovný personál si stránky spravuje sám, včetně článků na blogu. Realizuji tak pouze technický servis jednou za 3-6 měsíců nebo když je potřeba. Majitelé jsou nezávislí.

          

Hotel Lazaretní Brno. Realizace nových www stránek a také e-shopu na rozvoz pizzy v Brně. Web na Miowebu, e-shop na Woocommerce, vše a WordPress v češtině. Majitelé následně upravili podnikatelský plán a s-shop s rozvozem jídla ukončili. To nic nemění na tom, že projekt a zadání byl www a e-shop. Zadání bylo jasné systémem „volné ruce“. Musel jsem hodně naslouchat. Takové zadání má plus, pokud majitel přdstavu akceptuje. To byl náš případ. Webovky mají i online rezervační stránku napojenou na český systém Previo. Spolupráce s booking.com také. Majitelé si stránky již řadu let spravují sami. Jsou na mě zcela nezávislí. V případě potřeby jsme ve spojení.

      

Projekt vyřešil nové webové stránky B2B se zcela novým objednávkovým formulářem „na míru“. Ten odesílá položky strukturovaně (jen vyplněné, nikoli všechny) a tím přehledně přes Contact Form 7 na vybraný e-mail majitele. Odtud navazuje na systém dalšího zpracování do cloud úložiště, jeho další zpracování ve výrobě (výrobní plán online na tabletu „na place“) až po snadnou fakturaci (ceník založen z objednávkového formuláře) přes iDoklad (super řešení). Dá se tak říci, že fakturu si vytváří zákazník sám už tím, že vypisuje objednávkový formulář na webu online. To neskutečně zjednoduší práci a reálnou evidenci „bez šanonů“. S kontrolou kdykoli a odkudkoli, kde je internet. Tento jednoduchý systém se pohybuje nákladem ve výši 33% toho, co nabízí konkurence. Navíc je „nezávislý“ díky službě G-suite od Google. Zabezpečeně a kvalitně. Včetně firemního emailu. Všechny nástroje jsou Vám ale „k ničemu“, pokud nevíte, jak je propojit a nastavit pro Váš konkrétní systém reálně v praxi. A to jsme právě vyřešili. Ideální pro malé a střední firmy. Vše dle GDPR. Ochráněno do posledních detailů. Nahlíží a edituje ten, kdo má přístup a patřičná oprávnění. Potřebujete jen internet a zdravý selský rozum.

     

Odborový svaz KOVO HM. Realizace nových www stránek s menu na pododkazy na titulní straně, aktualitami s příspěvky, stránkou vlastní chaty a potřebnými informacemi pro odborovou organizaci. Webové stránky dělané za dobré peníze a v krátkém čase. Důkaz, že nový web nemusí být za 24 tis. Kč, ale dá se pořídit lépe.

Podívejte se také na e-shopy ZDE

Tvorba webu poptávka

Zavolejte: 777 632 861

Nebo využijte snadný poptávkový formulář:

Tvorba webu poptávka

12 + 14 =

Start webu

Vyřešte svůj web. Zdarma si stáhněte „5 otázek“, jsou jednoduché. Odpovědi přiblíží cenu a termín dokončení. Pokud začnete bez toho, vyhodíte peníze oknem. Divili byste se, kolik i drahých webů na ně zapomnělo, předělávání potom bylo drahé.

Je to jednoduché. Výsledek odpovídá zadání.

Pomohu Vám (know-how), postup nepřeskakujte, pokud chcete vlastní web opravdu kvalitní.

Soubor v PDF si stáhněte zdarma a nezávazně. Právě teď!

PDF ZDARMA

Nebojte se, nebudete spamováni. Soubor „Web 5 otázek“ ve formátu PDF Vám bude odeslán na zadaný e-mail od Marketingnasolar.cz.

Share This