Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu pro podnikatele živnostníky OSVČ organizace. Prostějov Olomouc Brno Přerov Ostrava Šumperk Kroměříž a celá ČR. Optimální výběr.

Mějte optimální e-shop.

Podívejte se jak?

WooCommerce

WordPress

Nejoblíbenější e-commerce řešení na světě.

Shoptet

Pronájem

Pronájem hotového tzv. „krabicového“ řešení.

Facebook obchod

Facebook

Prodej na Facebooku a Instagramu přes Woo. 

Varianty řešení…

Nabízím Vám tyto ověřené varianty řešení.

Pokud máte omezený rozpočet, začínáte, nevíte, jak to půjde, chcete postupovat krok za krokem a příjemným bonusem je originální design vlastního e-shopu, potom je pro Vás vhodným řešením vytvoření e-shopu na WooCommerce. Jste majitelem řešení, žádný pronájem a závislost. Jedná se vlastně o rozšiřující funkci (plug-in) celosvětově oblíbené nezávislé (otevřené) platformy WordPress, která je ZDARMA. Také WooCommerce plug-in je v základu ZDARMA. Další rozšiřující funkce se doplňují stavebnicovým způsobem. Zajišťují je zásuvné moduly (plug-in) jak ZDARMA, tak v pokjročilejších funkcích placené.

Výhodou WooCommerce je, že se dá implementovat do vašich webových stránek, pokud jsou takjé na WordPress. Protože neřešíte další doménu ani webhosting. E-shop lze vytvořit na subdoméně 3. řádu (např. eshop.vasedomena.cz).

Výhodou WooCommerce také je, že přímo z něj můžete spravovat Facebook obchod. Ručně i automaticky. To může být zajímavé nejen pro začínající, ale i dlouhodobě podnikající OSVČ, podnikatele i firmy.

Pokud máte velký obrat a ty nejvyšší nároky na funkčnost, tisíce produktů, velkou „dravou“ konkurenci, je pro Vás vhodným řešením pronájem (za tímto účelem draze vyvinutého), tzv. „krabicového řešení“, jakým je jednička na CZ trhu – Shoptet.

Pokud už máte licenci českého Miowebu, nevadí Vám jeho vysoká cena a omezení (např. max. 100 produktů, filtrování vlastností produktů, absence napojení na Facebook obchod apod.), potom můžete zvolit i český e-shop Mioweb.

Umím Vám poradit a pomoci se všemi 4 výše uvedenými variantami řešení e-shopu. Každá má svoje výhody a nevýhody, náklady a potřebu zaučení a správy. Vše je dobré brát v potaz hned od začátku. Napište mi a společně vybereme optimální řešení.

Upoputávka

Detaily - popisy řešení jednotlivých e-shopů

WooCommerce

Nejoblíbenější free

WooCommerce e-shop řešení je vhodné pro nezávislý, levný, flexibilní a originální e-shop. Pro toho, kdo chce náklady plně pod kontrolou. Bonusem je, že jste cílovým majitelem e-shopu (žádný pronájem horového řešení) s téměř „neomezenými možnostmi“ díky zásuvným modulům. WooCommerce řešení je zcela vhodné pro jednoduché i střední e-shopy, klidně s tisíci produkty. DEMO verze ZDE:

Stavebnice

WooCommerce je stavebnice. Základ je zdarma a rozšiřující funkce zajišťují zásuvné moduly (plug-in). Ty jsou zdarma a při vyšším nároku na funkčnost placené. Používám jen ověřené. Vy použijete jen to, co opravdu potřebujete. Nabídka je téměř „neomezená“. DEMO verze ZDE:

Výhody

Náklady. Přístupy, funkce a vzhled máte pod kontrolou. Stavebnice. Postup krok za krokem. Téměř vše je možné. Jste majitelem e-shopu. Nezávislost.

Nevýhody

WooCommerce je plug-in WordPressu. Jako takový má své limity, např. rychlost přenosu velkého objemu dat (např. při aktualizaci produktů přes xml feed na url a službu cron na webhostingu), práce s obrázky, moduly musí někdo nastavit, servisovat a aktualizovat. U obchodu se stovkami produktů to „nepoznáte“ a u obchodu i s 10 tisíci produkty je to řešitelné.

DEMO - podívejte se!

Více o prodeuktech, kategoriích, filtreci, doporučených i doplňkových funkcích a možnostech si prohlédněte na DEMO veri ZDE:

Realizace

Do 2 týdnů. Realita se odvíjí od kvality a rychlosti Vašeho zadání a předání vašich podkladů (grafika, logo, texty, obrázky, kategorie produktů, jaké a kam, navigace….). Podle připravenosti podkladů a nároků na řešení. Začněte řešit svůj e-shop právě TEĎ.

Pronájem hotového řešení

Shoptet

Pokud máte tisíce a desetitisíce produktů, stovky kategorií a nechcete investovat do řešení na míru, je pro Vás správným řešením pronájem hotového, tzv. „krabicového, řešení“, kde doporučuji shoptet.cz. Zajímavý je i eshop-rychle.cz.

Možnosti

Nejlépe popsáno ZDE a ZDE.

Realizace

Pomohu Vám s nastavením Vašeho e-shopu. Pokud máte připravena data, e-shop můžeme spustit už do 24 hodin.

Facebook obchod + Woo

Synchronizace

Facebook obchod lze propojit a synchronizovat s WooCommerce. Namísto psaní „nekonečných zpráv“ na Messenger fanoušek dokončí nákup na vašem e-shopu. Podívejte se, jak může vypadat Facebook obchod.

Je to pravda ...

Facebook vám může „kdykoli“ vypnout obchod. Pokud se to stane, máte ještě WooCommerce. Nikdy nemějte prodej pouze na Facebooku.

Výhody

Spojení nákladů a poplatků do jednoho. Oba katalogy spravujete z jednoho místa – WooCommerce. Vše máte pod kontrolou.

Realizace

Od 2 dnů do 8 týdnů. Podle připravenosti podkladů a nároků na řešení. Začněte řešit svůj e-shop právě TEĎ.

E-shop Mioweb

Šablona Mioweb

Pokud jste již investovali do doživotní licence s webem na vlastním hostingu a vyhovuje Vám podpora Mioweb, jeví se e-shop Mioweb jako výhodné řešení. Má to ale výrazná omezení. Pokud uvažujete o úplně nové licenci, je to drahé na to co to umí.

Možnosti

Mioweb garantuje funkčnost pouze do 100 variant produktů. Je tedy vhodný pouze na malé e-shopy. Možnosti nastavení jsou oproti WooCommerce podstatně menší. Otázka je, zda Vám to bude nebo nebude vadit. Takto může vypadat e-shop Mioweb.

Výhody

Kvalitní česká podpora. Vše je intuitivní. Starý tarif poskytoval dostatečně muziky za dobrou cenu. Tím to ale končí… Kdo máte nový tarif, spočítejte si roční náklady! Rád pomohu s řešením 🙂 🙂 🙂

Realizace

Pokud si uvědomujete všechna výše uvedená omezení Miowebu a nechcete WooCommerce, rád e-shop Mioweb vytvořím a nastavím od 2 do 8 týdnů. Podle připravenosti podkladů a nároků na řešení. Rozhodněte se právě TEĎ.

Ukázky řešení…

Realizace některých eshopů pro představu o řešení.

Tvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorna e-shopu

 

Platforma: WordPress, WooCommerce

Velikost: cca 150-200 produktů jednoduchých

Import produktů: poprvé jednorázově z tabulky Google (WP All Import Pro+Woo Addon Pro), dále ručně dle naskladnění.

Platební brána: ComGate

Doprava: Zásilkovna, PPL (pobočky automaticky načítány a aktualizovány přes cron službu).

Dokladový systém: iDoklad propojen s Woo a také Fio bankou (pohyby banky „zaplaceno“ jdou do iDokladu). Stav objednávek se mění automaticky (frekvence podle nastavení cron úlohy). Poznámka: při tomto typu nastavení ušetříte za 1x plugin Woo-Fio :-).

+Tlačítko „Do košíku: na stránce výpisu produktů (obchod, kategorie…) urychluje nákup opakovanému zájemci.

+Woo Quick View: Rychlý náhled produktu (bez nutnosti kliknutí na stránku produktu a opuštění původní stránky zjednodušuje navigaci a nákup)

+Postranní košík: usnadňuje navigaci a nákup

+Free shipping bar: ukazuje nakupujícímu, kolik má utratit, aby získal dopravu zdarma.

+Filtry produktů: podle ceny, vlastností, kategorií, štítků… Požadavek, aby značka ORIBE byla samostatně.

+Drobečkové navigace: usnadňuje orientaci a hledání (standard).

Objednávky: automatizovány. Obchodní e-maily jsou zákazníkům odesílány také automaticky. Uvádí stav jejich objednávky. Obsahují proklik na doklad (zálohovou fakturu, fakturu…) ve formátu PDF (z iDokladu). Při zrušení objednávky stav skladu neřešíte, zboží se vrátí na sklad automaticky.

Ručně provádíte jen vratky a nepřevzetí zboží (dobropis).

Majitelka po čase přešla díky konkurenci a vysokým požadavkům na funkčnost k Shoptet.

Ideální vellikost e-shopu pro WooCommerce řešení!

 

 

E-shop – eshop.komediograf.cz je ukázkou naprosto jednoduchého e-shopu na WooCommerce s minimálními náklady na tvorbu a správu. Je ale připraven na další růst (audioknihy).

E-shop na platformě WooCommerce. Rozsah 9.000 produktů, 400 kategorií (mega-menu) a 60 značek. Velikost webu 15 GB. Webhosting ONEbit. Šablona DIVI.

Doprava: PPL (na poboču, kurýrem). Pobočky PPL (automatická aktualizace přes službu cron na webhostingu).

Platební brána: ComGate, on-line platby

Import produktů: automaticky (WP All Import Pro + Woo Addon Pro + ACF Pro) přes službu cron na webhostingu díky zdroji dat z xml feedu na URL. Několikrát denně a různé druhy importu (ne vždy je třeba import všeho).

Drobečková navigace: usnadňuje hledání.

Woo Quick View: Rychlý náhled produktu, bez nutnosti kliknutí na stránku produktu a opuštění tak původního výpisu produktů, zjednodušuje navigaci a tím i samotný nákup

Postranní košík: usnadňuje navigaci a zpěhledňuje nákup

Free shipping bar: zobrazuje zákazníkovi, kolik má ještě utratit, aby získal dopravu zdarma.

Filtry produktů: podle ceny, značky (v tomto případě nemají vlastnosti ani štítky, které je možné ale nastavit). Taxonomie hierarchické struktury kategorií produtů zachována.

Dokladový systém: iDoklad propojen s Fio bankou (pohyby banky „zaplaceno“ jdou do iDokladu). Stav objednávek se mění automaticky (frekvence podle nastavení cron úlohy). Při tomto nastavení ušetříte za plugin Woo-Fio.

Objednávky: plně automatizovány. Zákazníkům jsou odesílány obchodní e-maily se staven jejich objednávky a odkazem na doklad (fakturu, zálohovou fakturu…) ke stažení ve formátu PDF z iDokladu automaticky.

Ručně: řešíte jen nepřevzetí zboží (u dobírky – dobropis) a částečné nebo úplné vrácení zboží zákazníkem.  Při zrušení objednávky stav skladu neřešíte, zboží se vrátí na sklad automaticky.

Důkaz, že WooCommerce může zvládnout i takové množství produktů!

 

 

E-shop Barmar Móda byl původně vytvořený „ručně“ jako Facebook obchod na Facebook stránce. Odtud také chodily objednávky přes Messenger. Nově je e-shop budovaný i na Woocommerce a WordPress. Má moderní úvodní stranu, profi strukturu, kategorie zboží, nabídkové akce, naposledy hledané zobrazené produkty apod., ale hlavně on-line platební bránu (zde PayPal). Znamená to, že Facebook zákazník má možnost onlineDOKONČIT NÁKUP NA WEBU„. Vše nově vytvořené na Woocommerce je automaticky (nebo nastaveným výběrem) synchronizováno s Facebook obchodem (produkty, ceny, sklad, velikosti, barvy, kategorie, podkategorie…). Produkty Woocommerce se propisují na Facebook.

Samozřejmě, že můžete i nadále vkládat vybrané produkty jen z mobilu přímo na Facebook stránku/obchod, bez založení do WooCommerce e-shopu, jako v minulosti. V takovém případě je ale nepůjde objednat on-line do té doby, než v CZ Facebook spustí službu „dokončení nákupu na Facebooku“. Tedy na kompletně Facebookem vlastněném procesu prodeje. Budete takový obchodní vztah chtít? Víte, že Facebook vám může kdykoli „vypnout“ vaše podníkání? Bude za to chtít 5% z každé jedné tržby nad cca 200 Kč, níže je paušál.

Budete se asi rozhodovat podle chování vašich klientů. Chcete přeci prodávat. Řada z nich to bedlivě sleduje a už na to čeká. WooCommerce to ale umí už dnes! Nikdo vám ho nevypne! Facebook ho jen hostuje 🙂 E-shop je váš! Další ukázka, že e-shop nemusí být drahý, může být Váš (nikoli Facebooku) a přitom lze spojit s Facebook obchodem.

Tento e-shop už léta neservisuji, ale je zde jako ukázka vhodného řešení pro podobné podnikatele. 

          

E-shop Happy Sandals je dělaný na WordPress a českém Miowebu. Majitel měl jasnou představu, fotky a popisy produktů. Přesně věděl, co chce. Potřeboval jen technicky nastavit celý e-shop, který si dále už kompletně spravuje sám. Důkaz, že e-shop nemusí být složitý, drahý a každý projekt veliký.

E-shop Segway Beskydy je na platformě WordPress s WooCommerce. Objednávky jsou zde zasílány automaticky na vybraný e-mail a platební metoda je zatím záměrně jen bankovním převodem.

Na úvodní straně je vše potřebné nejen pro zákazníka, ale i SEO.

Produkty jsou v tomto případě výlety na dvoukolkách Segway x2, team aktivity, půjčovna a dárkové poukazy.

Na stránce produktu jsou kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), SKU, kategorií, štítků i  připravená videa, související (up-sell) a doplňkové (cross-sell) produkty.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý. Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Jednoduchý e-shop Cestování bydlíkem je na platformě WordPress s WooCommerce. Úvodní straně dominují dvě tlačítka, která představují dvě hlavní činnosti, které se tu mají odehrávat – „Vybrat tip“ (modrá barva = nákup) a „Vložit tip“ (oranžová barva = prodej). Vše další je vždy s těmito dvěma barvami spojené. Obě barvy jsu součástí loga.

Produkty jsou v tomto případě tipy na cesty a celé itineráře cest bydlíkem, vkládané na e-shop přes WPCF7 formulář samotnými cestovateli – přes tlačítko „Vložit tip“.

Pokud si tipy vybíráte předpokládá se, že je stáhnete zdarma (výměna za jiný) nebo nakoupíte (pokud nic nevkládáte). Pokud tipy vkládáte, chcete je naopak nabídnout ostatním (prodávat).

Pro snadnější navigaci je použita nabídka „Hledání dle země“ (kategorie produktů) nebo „Hledání dle aktivity“ (štítky produktů). Součástí je i doporučený produkt v podobě „Náš dnešní tip„.

V patičce se zobrazují štítky (aktivity), poslední zobrazené produkty a oblíbené země (kategorie produktů).

Na stránce produktu je kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), meta dat (SKU, kategorií, štítků) i možnost sdílení stránky na sociálních sítích a snadného tisku stránky.

Další důležitou součástí je umožnění on-line platby kartou přes tlačítko umístěné přímo na stránce produktu. To každá platební brána neumožňuje a je výhodou PayPal.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání tak, jak je zvyklý z ostatních e-shopů. Stránka obchodu (katalog), produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Podívejte se i na ukázky www stránek ZDE.

Nezávazná poptávka e-shopu

Zavolejte Po – Pá, 9 – 16h: 777 632 861

Můžete využít jednoduchý poptávkový formulář:

Tvorba e-shopu poptávka

3 + 4 =

Share This