Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu za rozumné peníze pro firmy živnostníky OSVČ podnikatele. Prostějov Olomouc Brno Přerov Ostrava a celá ČR.

Mějte svůj e-shop za rozumné peníze.

Nezávislý stavebnicový systém na nejoblíbenější celosvětové platformě WooCommerce. Objevte ještě více.

Jaký e-shop?

Podívejte se, jaký e-shop můžete mít. Zásadní je celkový počet produktů. Dále jak se budou zakládat, zda ručně nebo budou importovány z nějakého zdroje jednorázově či každodenně aktualizovány, např. přes cron z xml feedu velkoobchodu apod.  Otázka je zda zvolit vlastní nezávislé řešení nebo pronájem hotového řešení. V Česku známý Mioweb např. garantuje svoji funkci jen do celkového rozsahu 100 produktů, což je značně omezující. Naopak celosvětově nejoblíbenější platforma WooCommerce dokáže titisíce produktů a lze ji snadno napojit a řídit s ní Facebook obchod. Pokud plánujete desetitisíce produktů není od věci zvolit pronájem hotového řešení. Vy rozhodujete!

Oblíbený e-shop WooCommerce

Nezávislost

WooCommerce je řešením pro toho, kdo hledá nezávislost, flexibilitu, design a náklady chce mít pod kontrolou. Vhodné pro malé a středně velké e-shopy. Více ZDE:

Stavebnice

WooCommerce je stavebnice. Použijete jen to, co opravdu potřebujete. Automatizaci a propojení si nastavíte, až budete chtít. Více ZDE.

Výhody

Jste majitelem řešení. Všechny přístupy, funkce a vzhled máte pod kontrolou. Vše je možné. Více ZDE.

Nevýhody

Pro administraci e-shopu budete potřebovat středně pokročilou zaškolenou sílu. Woocommerce je vlastně plug-in WordPressu, který má i své limity, jako např. práce s obrázky a rychlost aktualizace produktů (způsob importu dat).

Realizace

Od 2 dnů do 8 týdnů. podle náročnosti řešení. Je to jednoduché. Začněte s online prodejem na internetu právě TEĎ.

Facebook obchod + WooCommerce

Synchronizovaný s Woocommerce

Facebook obchod lze propojit a synchronizovat s WooCommerce. Namísto psaní „nekonečných zpráv“ na Messenger fanoušek dokončí nákup na vašem e-shopu. Podívejte se, jak může vypadat Facebook obchod.

Je to pravda ...

Facebook vám může „kdykoli“ vypnout obchod. Pokud se to stane, máte ještě WooCommerce. Nikdy nemějte prodej pouze na Facebooku.

Výhody

Spojení nákladů a poplatků do jednoho. Oba katalogy spravujete z jednoho místa – WooCommerce. Vše máte pod kontrolou.

Realizace

Rád Vám připravím nabídku. Předběhněte konkurenci. Začněte s online prodejem na svém Facebook obchodu právě TEĎ.

E-shop Mioweb pro malé a nenáročné

Šablona Mioweb

Pokud jste již investovali do doživotní licence s webem na vlastním hostingu a vyhovuje Vám podpora Mioweb, jeví se e-shop Mioweb jako výhodné řešení. Má to ale výrazná omezení. Pokud uvažujete o úplně nové licenci, je to drahé na to co to umí.

Možnosti

Mioweb garantuje funkčnost pouze do 100 variant produktů. Je tedy vhodný pouze na malé e-shopy. Možnosti nastavení jsou oproti WooCommerce podstatně menší. Otázka je, zda Vám to bude nebo nebude vadit. Takto může vypadat e-shop Mioweb.

Výhody

Kvalitní česká podpora. Vše je intuitivní. Starý tarif poskytoval dostatečně muziky za dobrou cenu. Tím to ale končí… Kdo máte nový tarif, spočítejte si roční náklady! Rád pomohu s řešením 🙂 🙂 🙂

Realizace

E-shop Mioweb Vám nastavím, propojím, zkontroluji a spustím, pokud si uvědomujete všechna výše uvedená omezení. Potom OK a začněte s prodejem online právě TEĎ.

E-shop rychle jako pronájem hotového řešení

Eshop rychle

Pokud máte tisíce a desetitisíce produktů, stovky kategorií a nechcete investovat do řešení na míru, je pro Vás řešením pronájem hotového tzv. „krabicového řešení“ eshop-rychle.cz.

Možnosti

Vše naleznete ZDE

Realizace

Můžete mě využít na pomoc při nastavení všeho potřebného i na této platformě.

Ukázky řešení – reference

Vybírám jen základní všech tří typů. Každé řešení je totiž originál.

E-shop na WooCommerce přestože má rozsah až 9.000 produktů (jednoduchých), více jak 400 kategorií a 60 výrobců (značek). Velikost webu je 15GB. Webhosting ONEbit. Šablona DIVI.

Doprava PPL (na poboču, kurýrem). Pobočky PPL se automaticky aktualizují přes CRON.

Platební brána ComGate s možností on-line platby kartou nebo s využitím bankovních tlačítek.

Import produktů je automatický s využitím WP All Import Pro + Woo Addon Pro + ACF Pro. Každý den se stav aktualizuje přes XML feed na URL (to je ta největší výzva).

Drobečková navigace“ usnadňuje zájemci hledání na stránce produktu.

Filtry produktů podle ceny, značky (nemají atributy a štítky). Taxonomie hierarchické struktury kategorií produtů zachována.

Dokladový (fakturační) systém iDoklad propojen s Fio bankou (pohyby banky jdou na e-mail do iDokladu), zde se automaticky propisují a odtud přenášejí do Woocommerce (přes CRON na webhostingu). Stav objednávek po zaplacení se na „Dokončeno“ proto mění automaticky (frekvence podle nastavení cron úlohy). U tohoto nastavení ušetříte za jeden plugin Woo-Fio 🙂 .

Objednávky jsou plně automatizovány. Zákazníkům jsou odesílány automaticky obchodní e-maily se staven jejich objednávky a odkazem na doklad (fakturu, zálohovou fakturu…) ke stažení ve formátu PDF z iDokladu.

„Ručně“ řešíte jen nepřevzetí zboží (u dobírky – dobropis) a částečné nebo úplné vrácení zboží zákazníkem.  Znovu naskladnění zboží do WooCommerce probíhá snadno jedním kliknutím. Při zrušení objednávky stav skladu neřešíte, zboží se vrátí na sklad automaticky.

Důkaz, že WooCommerce může zvládnout i takové množství produktů. „Jde to ale…“. 

Tvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorna e-shopu

 

E-shop ideální velikosti pro WooCommerce, tj. cca 130 produktů. Platby on-line přes platební bránu ComGate. Doprava Zásilkovna a PPL (automatická aktualizace poboček).

Produkty jednorázově importovány z Google tabulky. Aktualizace a správa skladu bude automaticky (iDoklad, tabulka Google).

Na stránce s výpisem produktů je doplněno tlačítko „Do košíku“. Je využit i postranní košík pro snadnější navigaci a procves nákupu. Opakovaný zákazník rychleji nakupuje, protože nemusí rozklikávat na detail produktu. 

Na stránce produktu jsou kromě „drobečkové navigace“ (usnadňující hledání) také další samostatná pokročilá pole zákazníka ACF.

Filtrování produktů je nastaveno podle ceny a vlastností. Produtky jsou jednoduché bez variant. Jsou řazeny do kategorií tak, aby značka ORIBE byla samostatně.

Napojení na dokladový (fakturační) systém iDoklad je dále propojeno s Fio bankou (všechny přenosy a změny stavů objednávek automaticky).

Vzhled upraven šablonou Divi.

 

 

E-shop Barmar Móda byl původně vytvořený „ručně“ jako Facebook obchod na Facebook stránce. Odtud také chodily objednávky přes Messenger. Nově je e-shop budovaný i na Woocommerce a WordPress. Má moderní úvodní stranu, profi strukturu, kategorie zboží, nabídkové akce, naposledy hledané zobrazené produkty apod., ale hlavně on-line platební bránu (zde PayPal). Znamená to, že Facebook zákazník má možnost onlineDOKONČIT NÁKUP NA WEBU„. Vše nově vytvořené na Woocommerce je automaticky (nebo nastaveným výběrem) synchronizováno s Facebook obchodem (produkty, ceny, sklad, velikosti, barvy, kategorie, podkategorie…). Produkty Woocommerce se propisují na Facebook.

Samozřejmě, že můžete i nadále vkládat vybrané produkty jen z mobilu přímo na Facebook stránku/obchod, bez založení do WooCommerce e-shopu, jako v minulosti. V takovém případě je ale nepůjde objednat on-line do té doby, než v CZ Facebook spustí službu „dokončení nákupu na Facebooku“. Tedy na kompletně Facebookem vlastněném procesu prodeje. Budete takový obchodní vztah chtít? Víte, že Facebook vám může kdykoli „vypnout“ vaše podníkání? Bude za to chtít 5% z každé jedné tržby nad cca 200 Kč, níže je paušál.

Budete se asi rozhodovat podle chování vašich klientů. Chcete přeci prodávat. Řada z nich to bedlivě sleduje a už na to čeká. WooCommerce to ale umí už dnes! Nikdo vám ho nevypne! Facebook ho jen hostuje 🙂 E-shop je váš! Další ukázka, že e-shop nemusí být drahý, může být Váš (nikoli Facebooku) a přitom lze spojit s Facebook obchodem.

          

E-shop Happy Sandals je dělaný na WordPress a českém Miowebu. Majitel měl jasnou představu, fotky a popisy produktů. Přesně věděl, co chce. Potřeboval jen technicky nastavit celý e-shop, který si dále už kompletně spravuje sám. Důkaz, že e-shop nemusí být složitý, drahý a každý projekt veliký.

E-shop Segway Beskydy je na platformě WordPress s WooCommerce. Objednávky jsou zde zasílány automaticky na vybraný e-mail a platební metoda je zatím záměrně jen bankovním převodem.

Na úvodní straně je vše potřebné nejen pro zákazníka, ale i SEO.

Produkty jsou v tomto případě výlety na dvoukolkách Segway x2, team aktivity, půjčovna a dárkové poukazy.

Na stránce produktu jsou kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), SKU, kategorií, štítků i  připravená videa, související (up-sell) a doplňkové (cross-sell) produkty.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý. Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Jednoduchý e-shop Cestování bydlíkem je na platformě WordPress s WooCommerce. Úvodní straně dominují dvě tlačítka, která představují dvě hlavní činnosti, které se tu mají odehrávat – „Vybrat tip“ (modrá barva = nákup) a „Vložit tip“ (oranžová barva = prodej). Vše další je vždy s těmito dvěma barvami spojené. Obě barvy jsu součástí loga.

Produkty jsou v tomto případě tipy na cesty a celé itineráře cest bydlíkem, vkládané na e-shop přes WPCF7 formulář samotnými cestovateli – přes tlačítko „Vložit tip“.

Pokud si tipy vybíráte předpokládá se, že je stáhnete zdarma (výměna za jiný) nebo nakoupíte (pokud nic nevkládáte). Pokud tipy vkládáte, chcete je naopak nabídnout ostatním (prodávat).

Pro snadnější navigaci je použita nabídka „Hledání dle země“ (kategorie produktů) nebo „Hledání dle aktivity“ (štítky produktů). Součástí je i doporučený produkt v podobě „Náš dnešní tip„.

V patičce se zobrazují štítky (aktivity), poslední zobrazené produkty a oblíbené země (kategorie produktů).

Na stránce produktu je kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), meta dat (SKU, kategorií, štítků) i možnost sdílení stránky na sociálních sítích a snadného tisku stránky.

Další důležitou součástí je umožnění on-line platby kartou přes tlačítko umístěné přímo na stránce produktu. To každá platební brána neumožňuje a je výhodou PayPal.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání tak, jak je zvyklý z ostatních e-shopů. Stránka obchodu (katalog), produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Podívejte se i na ukázky www stránek ZDE.

E-shop poptávka

Zavolejte: 777 632 861

Nebo využijte snadný poptávkový formulář:

Tvorba e-shopu poptávka

14 + 2 =

Návod e-shop zdarma

Vyřešte svůj e-shop a jeho cenu tím, že si pohodlně ujasníme zadání. Co od něj vlastně potřebujete. Co teď a co později. Co budete dělat ručně, co naopak zautomatizovat. S tím Vám pomůže, a pro zjednodušení jsem připravil, návod s přehledem základních otázek. Pomohu Vám vyjasnit zadání.

Teprve potom je možné stanovit cenu za tvorbu e-shopu (jednorázovou) i následný provoz (servis). Prozíravě z pohledu více let.

Když si pořizujete auto, také se zajímáte o to, jakou má spotřebu benzínu, počítáte se servisem a řešíte nastalé situace a doplnění. Stejné řeší tvorba e-shopu :-).

Soubor PDF si stáhněte ZDARMA a NEZÁVAZNĚ právě teď!

ZDARMA

Nebojte se nebudete spamováni. Soubor „E-shop 7 otázek“ Vám na uvedený e-mail zašle Marketingnasolar.cz.

Tvorba e-shopu WooCommerce detailněji

Nezávislost & flexibilita

E-shop WooCommerce zvládnete po zaškolení spravovat svépomocí. Pokud už jste pokročilí ve WP, tak poměrně rychle. Administrátora, spolupracovníka, manažera obchodu můžete kdykoli měnit. Umožňuje to otevřená platforma zdarma – WordPress. Nikomu se nezavazujete, nic si nepronajímáte, je to pouze a jen Váš e-shop.

A pokud se vyvinou technologie, postupy, potřeba propojení s jinými aplikacemi a systémy, WooCommerce na to rychle reaguje. Je to proto, že se jedná o nejrozšířenější e-commerce řešení na světě. To je diametrální rozdíl od lokálních hráčů, kteří úpravy dělají pro daleko menší počet zákazníků, např. Mioweb.

Tvorba e-shopu jednoduše v češtině je na WooCommerce jako skládačka LEGO. Podívejte se na ukázky jednoduchých DEMO základních produktů WooCommerce pro představu:

Produkt jednoduchý

Názoná pracovní UKÁZKA.

Produkt s variantami

Názoná pracovní UKÁZKA.

Produkt externí

Názoná pracovní UKÁZKA.

Náklady pod kontrolou

Tvorba e-shopu je jedna věc, náklady na jeho každoměsíční provoz a údržbu je věc druhá a je potřeba s nimi počítat. Výhodou tohoto způsobu řešení je, že všechny nákladay máte skutečně a zcela pod kontrolou. Je to díky otevřenému systému a konceptu stavebnice. Představte si, že e-shop můžete stavět jako „LEGO“. Na stole máte k dispozici všechny nejnovější kostky (funkce) a je jen na Vás, jaké si vyberete dnes, příští týden, za měsíc, za rok,  za dva… Pořád stavíte jeden systém na stejné zvolené platformě. Platíte tak pouze to, co potřebujete. V tom je jeho svoboda. Podívejte se, jak může například vypadat jednoduchá tvorba e-shopu WooCommerce.

Řízená automatizace

Pokud se dostanete do bodu, kdy už nadále nebudete chtít provádět některé úkony ručně, jednoduše využijete automatizaci procesů. Až potřebujete. První, na co pravděpodobně narazíte, ve kterém okamžiku automatizovat propojení s bankou a dokladovým systémem, včetně automatické změny stavů objednávek a odesílání potřebných dokladů zákazníkovi. Toto vše lze dělat zpočátku ručně, ale zabere to čas. Pokud si proces zautomatizujete, je rychlý bez prodlev, přesný, kompletní a máte tak prostor na to věnovat se jiným, než těmto rutinním věcem 🙂 .  Např. při prodeji již existujících stovek či tisíců produktů z velkoobchodu nebudete znovu a ručně vytvářet detaily produktu (SKU, ID, název produktu, foto produktu, galerii produktu, varianty, ceny, stav skladu, EAN, krátký popis produktu apod.). Můžete je totiž hromadně importovat přes XML feed a následně i pravidelně aktualizovat vybraná menší data, nejčastěji dostupnost a cenu (přes cron nastavený na hostingu). Například takto to může vypadat e-shop s importem 9 tisíc produktů.

Jednoznačné výhody

Kromě výše uvedeného (flexibilita, nezávislost, náklady) jste pouze Vy majitelé e-shopu (žádný závazný pronajem krabicového řešení). Také originální design e-shopu máte pod kontrolou (odlišnost). Využívat stále aktuální technická i technologická řešení podle trhu a nákupního chování vašich zákazníků. To je dobrá investice zvyšující konkurenceschopnost.

Zadání e-shopu

Svoje zadání pro tvorbu nového e-shopu můžete udělat jednoduše také ON-LINE.

Share This