Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu pro podnikatele – OSVČ střední malé firmy – Prostějov Olomouc Přerov Brno a celá ČR. Rychle jednoduše v češtině.

Nezávislý stavebnicový systém. V praxi odzkoušený. Využijete co opravdu potřebujete.

Více se dočtete níže. Tvorba e-shopu pro prodej na internetu prakticky a za rozumné peníze.

E-shop WooCommerce

Flexibilní nezávislý e-shop

Tvorba e-shopu na WordPress WooCommerce je optimálním řešením pro každého, kdo hledá flexibilní nezávislý e-shop a náklady chce mít zcela pod kontrolou. Vhodný jak pro malé (nízkonákladové) e-shopy, začínající e-shopy, tak pro profesionální automatizovaná řešení s řádově stovkami i tisíci produktů. Více detailů ZDE:

Náklady pod kontrolou

Díky konceptu stavebnice máte náklady svého e-shopu nejen na tvorbu, ale i následný provoz, zcela pod kontrolou. Více detailů ZDE.

Automatizace

Automatizace procesů může nastoupit až ve chvíli, kdy ji opravdu potřebujete. Více ZDE

Výhody

Flexibilita, nezávislost a náklady máte zcela pod kontrolou. Majitelem e.shopu jste Vy (nejedná se o pronájem). Více ZDE.

Realizace

On-line prodej vašich výrobků nebo služeb je reálný v řádu týdnů, ale například i několika dnů. Celý systém Vám nastavím, propojím a zkontroluji jeho funkčnost. Poptejte u mě cenu a termín. Je to jednoduché. Začněte s online prodejem na internetu právě TEĎ.

Facebook obchod 

Facebook + WooCommerce

Tvorba e-shopu na Facebooku znamená, že návštěvník vaší Fb stránky může namísto psaní „nekonečných“ zpráv 🙂 🙂 🙂 přes Messenger dokončit nákup produktu standardním způsobem přesměrováním na Váš www e-shop WooCommerce. Podívejte se, jak může vypadat takový Facebook obchod.

Eliminujte závislost

Facebook spustil v USA+ už celý proces nákupu, včetně košíku a pokladny. Vypálí tím rybník řadě e-shopařských řešení. Stanete se tak ale plně závislí na jednom „dodavateli“. Eliminujte toto roziko tím, že si Facebook obchod propojíte s WooCommerce e-shopem. Nemusíte na nic čekat. Dokončit nákup na Fb mohou vaši fanoušci na vašem webu již dnes.

Výhody a nevýhody

Facebook obchod můžete spravovat ze svého e-shopu na WooCommerce. Automatická synchronizace podle nastavení (produktů, cen, dostupnosti…). Nejste závislí jen na Facebooku. Ten může Vaše podnikání kdykoli „vypnout“ 🙁 🙁 No a až Facebook spustí „své“ dokončení nákupu i v CZ (při nákupu od 200 Kč za 5%), můžete se rozhodnout podle chování vašich zákazníků. Budete připraveni.

Realizace

Rád připravím nabídku. Předběhněte konkurenci. Začněte s online prodejem na svém Facebook obchodu právě TEĎ.

E-shop Mioweb 

Šablona E-shop Mioweb

Pokud jste již investovali do licencí Mioweb a vyhovuje Vám jejich administrace a podpora, potom je pro Vás výhodné využít i jejich E-shop Mioweb. Plně dostačující, pokud potřebujete středně velký e-shop. Podívejte se, jaký e-shop na šabloně Mioweb jsem například sestavil a jak může vypadat e-shop Mioweb.

Možnosti

Možnosti nastavení jsou oproti variantě Woocommerce menší. Otázka je, zda Vám to bude nebo nebude vadit. Řada pluginů (modulů) používaných ve Woo zde zkrátka „nefunguje“. Šablona sama ale nabízí už řadu řešení sama, s jednoduchým napojením na další produkty firmy (FAPI, Smart Emailing apod.). Prodejní varianty (barva, velikost, cena…) jsou sice uživatelsky méně přehledné, ale dostačující. Můžete snadno a dobře editovat titulní stranu obchodu, která zaujme. Funguje tak dobře.

Výhody

Jednoduchá administrace. Vše je intuitivní. Kvalitní podpora v češtině. Nevýhodou (z mého pohledu) je přechod z jednorázové prodeje licence na roční paušál. To obchodně chápu, ale oproti WooCommerce to vychází dráž. Navíc si licenci (aktualizace) pronajímáte a tím se společnosti „zavazujete“. Ano, lze to obejít díky platformě WordPress, ale to potom jednoduchost české šablony ztrácí smysl.

Realizace

Celý e-shop Vám nastavím, zkontroluji, propojím a spustím. Začněte s prodejem online na internetu právě TEĎ.

Ukázky e-commerce – reference

Vybrané ukázky některých realizovaných e-shopů.

 

 

E-shop Barmar Móda byl původně vytvořený „ručně“ jako Facebook obchod na Facebook stránce. Odtud také chodily objednávky přes Messenger. Nově je e-shop budovaný i na Woocommerce a WordPress. Má moderní úvodní stranu, profi strukturu, kategorie zboží, nabídkové akce, naposledy hledané zobrazené produkty apod., ale hlavně on-line platební bránu (zde PayPal). Znamená to, že Facebook zákazník má možnost onlineDOKONČIT NÁKUP NA WEBU„. Vše nově vytvořené na Woocommerce je automaticky (nebo nastaveným výběrem) synchronizováno s Facebook obchodem (produkty, ceny, sklad, velikosti, barvy, kategorie, podkategorie…). Produkty Woocommerce se propisují na Facebook.

Samozřejmě, že můžete i nadále vkládat vybrané produkty jen z mobilu přímo na Facebook stránku/obchod, bez založení do WooCommerce e-shopu, jako v minulosti. V takovém případě je ale nepůjde objednat on-line do té doby, než v CZ Facebook spustí službu „dokončení nákupu na Facebooku“. Tedy na kompletně Facebookem vlastněném procesu prodeje. Budete takový obchodní vztah chtít? Víte, že Facebook vám může kdykoli „vypnout“ vaše podníkání? Bude za to chtít 5% z každé jedné tržby nad cca 200 Kč, níže je paušál.

Budete se asi rozhodovat podle chování vašich klientů. Chcete přeci prodávat. Řada z nich to bedlivě sleduje a už na to čeká. WooCommerce to ale umí už dnes! Nikdo vám ho nevypne! Facebook ho jen hostuje 🙂 E-shop je váš! Další ukázka, že e-shop nemusí být drahý, může být Váš (nikoli Facebooku) a přitom lze spojit s Facebook obchodem.

Tento e-shop kupujsi.cz je na platformě WordPress a WooCommerce. Objednávky jsou zde nastaveny zatím bez možnosti platby online platební kartou (ale to lze snadno doplnit). Doprava PPL Parceshop (na poboču nebo Kurýrem na adresu), pobočky PPL se aktualizují automaticky. Platební metoda bankovním převodem, na dobírku nebo při osobním vyzvednutí na pobočce.

Produkty jsou zde v počtu cca 9 tis. položek. Důkaz, že WooCommerce zvládne i takový rozsah. Jsou importovány přes XML feed na url. Jsou pravidelně aktualizovány přes CRON na hostingu. Spojeno přes WP All Import + WooCo Addon Pro a ACF Pro.

Na stránce produktu jsou kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description), SKU, kategorií, štítků i EAN kód !!!

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý.

Napojení na dokladový systém iDoklad přes API. Dokladový systém je propojený s Fio bankou (pohyby na e-mail v iDokladu), takže úhrady se propisují do iDokladu automaticky. Přenesení informace o úhradě z iDokladu do WooCommerce je nastaveno přes CRON na hostingu, a tím se automaticky mění i stav objednávek na „Dokončeno“ (v tomto nastavení není třeba plugin Woo Fio, prootže je vše propojeno přes iDoklad).

Objednávky jsou tak plně automatizovány, tj. jejich stav a zasílání upozornění zákazníkům e-mailem, včetně odkazu na aktuální doklady ke stažení v PDF (proforma faktura, faktura, daňový doklad). Doklady se generují, ukládají a odesílají automaticky.

Ručně do dokladů zasahujete až v případě nepřevzetí zboží u dobírky (dobropis) nebo úplném či částečném vrácení zboží zákazníkem do e-shopu. Na základě toho se po zrušení objednávky vrátí automaticky na sklad.

Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Jednoduchý e-shop Cestování bydlíkem je na platformě WordPress s WooCommerce. Úvodní straně dominují dvě tlačítka, která představují dvě hlavní činnosti, které se tu mají odehrávat – „Vybrat tip“ (modrá barva = nákup) a „Vložit tip“ (oranžová barva = prodej). Vše další je vždy s těmito dvěma barvami spojené. Obě barvy jsu součástí loga.

Produkty jsou v tomto případě tipy na cesty a celé itineráře cest bydlíkem, vkládané na e-shop přes WPCF7 formulář samotnými cestovateli – přes tlačítko „Vložit tip“.

Pokud si tipy vybíráte předpokládá se, že je stáhnete zdarma (výměna za jiný) nebo nakoupíte (pokud nic nevkládáte). Pokud tipy vkládáte, chcete je naopak nabídnout ostatním (prodávat).

Pro snadnější navigaci je použita nabídka „Hledání dle země“ (kategorie produktů) nebo „Hledání dle aktivity“ (štítky produktů). Součástí je i doporučený produkt v podobě „Náš dnešní tip„.

V patičce se zobrazují štítky (aktivity), poslední zobrazené produkty a oblíbené země (kategorie produktů).

Na stránce produktu je kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), meta dat (SKU, kategorií, štítků) i možnost sdílení stránky na sociálních sítích a snadného tisku stránky.

Další důležitou součástí je umožnění on-line platby kartou přes tlačítko umístěné přímo na stránce produktu. To každá platební brána neumožňuje a je výhodou PayPal.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání tak, jak je zvyklý z ostatních e-shopů. Stránka obchodu (katalog), produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

E-shop Segway jeseníky je na platformě WordPress s WooCommerce. Objednávky jsou zde zasílány pouze na nastavený e-mail a platební metoda je bankovním převodem.

Na úvodní straně je vše potřebné nejen pro zákazníka, ale i SEO.

Produkty jsou v tomto případě výlety na dvoukolkách Segway x2 přírodou, team aktivity, půjčovna a dárkové poukazy.

Na stránce produktu jsou kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), SKU, kategorií, štítků i videa, související (up-sell) a doplňkové (cross-sell) produkty.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý. Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

          

E-shop Happy Sandals je dělaný na WordPress a českém Miowebu. Majitel měl jasnou představu, fotky a popisy produktů. Přesně věděl, co chce. Potřeboval jen technicky nastavit celý e-shop, který si dále už kompletně spravuje sám. Důkaz, že e-shop nemusí být složitý, drahý a každý projekt veliký.

Podívejte se i na ukázky www stránek ZDE.

E-shop poptávka 

Zavolejte: 777 632 861

Nebo využijte snadný poptávkový formulář:

Tvorba e-shopu poptávka

E-shop cena

Pro stanovení ceny Vašeho e-shopu potřebujeme vyjasit zadání. Je dobré si ujasnit nejen kolik prostředků na e-shop plánujete vynaložit, ale co za funkce e-shopu potřebujete dnes a později, až se to „rozjede“ (typickým příkladem je automatizace propojení s bankou, generování a odesílání faktur). Proto je pro Vás připraven přehled úvodních otázek, které pomohou provedení a cenu stanovit. Souboru PDF si můžete stáhnout zcela NEZÁVAZNĚ a zdarma. Udělejte to právě teď!

ZDARMA

Soubor „E-shop 7 otázek“ Vám bude odeslán od Marketingnasolar.cz ve formátu PDF na zadaný e-mail. Nebudete spamováni.

Tvorba e-shopu WooCommerce

Nezávislost a flexibilita

Pokud chcete svůj e-shop spravovat sami, zvládnete to. Pokud chcete změnit administrátora, uděláte to. Je to dáno otevřeným systémem, kde máte svobodný výběr. To je důležité. Nikomu se nezavazujete. Pokud se změní nákupní chování vašich zákazníků nebo technologie, ihned na to máte možnost zareagovat. Jste stále aktuální. Podívejte se, jak může např. vypadat takový e-shop na WooCommerce.

Náklady pod kontrolou

Tvorba e-shopu je jedna věc, náklady na jeho každoměsíční provoz a údržbu je věc druhá a je potřeba s nimi počítat. Výhodou tohoto způsobu řešení je, že všechny nákladay máte skutečně a zcela pod kontrolou. Je to díky otevřenému systému a konceptu stavebnice. Představte si, že e-shop můžete stavět jako „LEGO“. Na stole máte k dispozici všechny nejnovější kostky (funkce) a je jen na Vás, jaké si vyberete dnes, příští týden, za měsíc, za rok,  za dva… Pořád stavíte jeden systém na stejné zvolené platformě. Platíte tak pouze to, co potřebujete. V tom je jeho svoboda. Podívejte se, jak může například vypadat jednoduchá tvorba e-shopu WooCommerce.

Řízená automatizace

Pokud se dostanete do bodu, kdy už nadále nebudete chtít provádět některé úkony ručně, jednoduše využijete automatizaci procesů. Až potřebujete. První, na co pravděpodobně narazíte, ve kterém okamžiku automatizovat propojení s bankou a dokladovým systémem, včetně automatické změny stavů objednávek a odesílání potřebných dokladů zákazníkovi. Toto vše lze dělat zpočátku ručně, ale zabere to čas. Pokud si proces zautomatizujete, je rychlý bez prodlev, přesný, kompletní a máte tak prostor na to věnovat se jiným, než těmto rutinním věcem 🙂 .  Např. při prodeji již existujících stovek či tisíců produktů z velkoobchodu nebudete znovu a ručně vytvářet detaily produktu (SKU, ID, název produktu, foto produktu, galerii produktu, varianty, ceny, stav skladu, EAN, krátký popis produktu apod.). Můžete je totiž hromadně importovat přes XML feed a následně i pravidelně aktualizovat vybraná menší data, nejčastěji dostupnost a cenu (přes cron nastavený na hostingu). Například takto to může vypadat e-shop s importem 9 tisíc produktů.

Jednoznačné výhody

Kromě výše uvedeného (flexibilita, nezávislost, náklady) jste pouze Vy majitelé e-shopu (žádný závazný pronajem krabicového řešení). Také originální design e-shopu máte pod kontrolou (odlišnost). Využívat stále aktuální technická i technologická řešení podle trhu a nákupního chování vašich zákazníků. To je dobrá investice zvyšující konkurenceschopnost.