Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu pro podnikatele – OSVČ střední malé firmy – Prostějov Olomouc Přerov Brno a celá ČR. Rychle jednoduše v češtině.

Nezávislý stavebnicový systém. V praxi odzkoušený. Využijete co opravdu potřebujete.

Více se dočtete níže. Tvorba e-shopu pro prodej na internetu prakticky a za rozumné peníze.

E-shop WooCommerce

Svoboda + nezávislost

Tvorba e-shopu na platformě WordPress s pluginem WooCommerce je ideálním řešením pro každého, kdo vyžaduje nezávislost, flexibilitu a náklady chce mít pod kontrolou. E-shop na Woo je vhodný jak pro malé začínající nízkonákladové obchody, tak pro rozsáhlejší náročnější a profesionalizovaná řešení i s tisíci produktů. Více ZDE:

Stavebnice

WooCommerce je stavebnice, ve které máte funkce, propojení a ve spojení s dobrou šablonou i design e-shopu zcela pod kontrolou. Více ZDE.

Automatizace

Automatizaci procesů můžete nastavit kdykoli se rozhodnete. Třeba až ve chvíli, kdy se e-shop opravdu rozjede a na ruční správu nebudete mít čas. Více si přečtěte ZDE.

Výhody

Majitel e-shopu jste Vy (vaše společnost). Nejedná se o pronájem krabicového řešení, ale open source platformu. Máte tak vše pod kontrolou, včetně ročních provozních nákladů na e-shop. Svoboda, flexibilita a nezávislost. Více ZDE.

Realizace

On-line prodej vašich výrobků i služeb probíhá v řádu 4-8 týdnů, technicky dokonce během několika dnů. Celý systém Vám nastavím, propojím a zkontroluji. Poptejte cenu a termín. Je to jednoduché. Začněte s online prodejem na internetu právě TEĎ.

Facebook obchod 

Facebook + WooCommerce

Tvorba e-shopu na Facebooku skrz WooCommerce znamená, že návštěvník Fb stránky může namísto psaní „nekonečných“ zpráv 🙂 🙂 🙂 přes Messenger dokončit nákup standardním způsobem na vašem e-shopu. Podívejte se, jak může vypadat takový Facebook obchod.

Eliminujte závislost

Facebook v USA+ už spustil celý proces nákupu u sebe, včetně košíku a pokladny. Vypaluje tak rybník řadě e-shopařských řešení. Má to jedno úskalí. Stáváte se plně závislí na jednom „Fb dodavateli“. Eliminujte toto roziko. Propojte si Facebook obchod s vaším WooCommerce e-shopem. Nemusíte na nic čekat. Dokončit nákup na Fb mohou vaši fanoušci na vašem webu již dnes.

Výhody a nevýhody

Facebook obchod budete spravovat z jednoho místa, svého e-shopu na WooCommerce. Zvolíte si automatickou synchronizaci produktů, cen, stavu skladu a další…

Nejste závislí jen na Facebooku. Ten může Vaše podnikání kdykoli „vypnout“ 🙁 🙁 No a až Facebook spustí „své“ dokončení nákupu i v CZ (při nákupu od 200 Kč za 5%), můžete se rozhodnout podle chování vašich zákazníků. Budete připraveni.

Realizace

Rád Vám připravím nabídku. Předběhněte konkurenci. Začněte s online prodejem na svém Facebook obchodu právě TEĎ.

E-shop Mioweb 

Šablona E-shop Mioweb

Pokud jste již investovali do licencí Mioweb a vyhovuje Vám administrace a podpora Mioweb, potom se jeví výhodné využít i jejich E-shop Mioweb. Plně dostačující pro malé a nenáročné e-shopy do 100 produktů. Podívejte se, jaký e-shop na šabloně Mioweb jsem například sestavil a jak může vypadat váš e-shop Mioweb.

Možnosti

Možnosti nastavení jsou oproti Woocommerce podstatně menší. Otázka je, zda Vám to bude nebo nebude vadit. Řada pluginů (zásuvných modulů pro WordPress) zde zkrátka „nefunguje“ nebo „není doporučována“, protože nefunguje. Šablona sama ale nabízí řadu předpřipravených řešení a napojení sama (FAPI, Smart Emailing, Zásilkovna apod.). Prodejní varianty (barva, velikost, cena…) jsou uživatelsky méně přehledné, ale dostačující. Můžete snadno a dobře editovat titulní stranu obchodu, která zaujme. Funguje tak dobře jako malý nenáročný e-shop.

Výhody

Vše je intuitivní. Jednoduchá administrace. Kvalitní podpora v češtině. Starý tarif poskytoval dostatečně muziky za dobrou cenu.

Nevýhody

Nevýhodou (z mého pohledu) je vysoká cena provozu díky přechodu z dřívějšího jednorázového prodeje licence (podle potřeby) na pronájem (aktuálně jednotný paušální tarif), který oproti variantě Woocommerce vychází dráž (každý další rok).

Mioweb také bohužel (nově) funguje jen na webhostingu Mioweb-Wedos (dříve jste mohli mít webhosting kdekoli). Navíc nemáte přístup do webhostingu, včetně FTP přístupu. Lidově řečeno, drží Vás za k….. (nejste svým pánem).

Na filtry produktů (např. podle ceny, vlastnosti) zapomeňte. E-shop Mioweb je nemá. Jak asi bude prodávat takový e-shop v dnešní době?

Jen do 100 produktů. Mioweb garantuje správnou funkci e-shopu jen do 100 produktů a je úplně jedno, z jakého je to důvodu (FAPI).

Na hromadný import již vytvořených produktů, např. z Google tabulky (máte ji možná už vytvořenu pro Facebook obchod), souboru CSV nebo přes xml feed na url zapomeňte! 🙁 U Miowebu musíte produkty vytvářet ručně. Respektive oficiálně – při hromadném importu produktů, např. přes WP All Import Pro, ) Mioweb negarantuje, že se vám dobře propíší všechny položky a informace. Výsledek je tedy stejný.

Pro zákazníky Woocommerce, které mám, je uvedené výše nepředstavitelná „nesvoboda„.  🙁 🙁

Realizace

E-shop Mioweb Vám nastavím, propojím, zkontroluji a spustím, pokud si uvědomujete všechna výše uvedená omezení. Potom OK a začněte s prodejem online právě TEĎ.

Ukázky e-commerce – reference

Vybrané ukázky některých realizovaných e-shopů.

E-shop na WordPress a Woocommerce o velikosti 15GB s více jak 9 tisíci produkty. Objednávky jsou zatím bez možnosti platby on-line (lze snadno doplnit). Doprava PPL Parceshop (na poboču nebo Kurýrem na adresu), pobočky PPL se aktualizují automaticky (cron). Platební metoda bankovním převodem, na dobírku nebo při osobním vyzvednutí na pobočce.

Produkty jsou zde v počtu cca 9 tis. položek. Důkaz, že WooCommerce zvládne i takový rozsah. Jsou hromadně importovány přes XML feed na URL (WP All Import + WooCo Addon Pro a ACF Pro). Aktualizace stavu skladu je automaticky přes CRON na webhostingu ONEbit.

Na stránce produktu je samozřejmostí tzv. „drobečková navigace„, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý.

Filtrování produktů, zde konkrétně podle ceny a značky (prodkuty nemají atributy ani štítky) je možné. Produtky jsou jednoduché a řazeny do kategorií hierarchické struktury.

Napojení na dokladový (fakturační) systém iDoklad je přes API. Dokladový systém je dále propojený s Fio bankou (pohyby na e-mail v iDokladu), úhrady se proto automaticky propisují do iDokladu a odtud se přenášejí automaticky (cron) do Woocommerce. Stav objednávky se tak mění na „Dokončeno“ automaticky. Nemusíte se o nic starat (u tohoto nastavení navíc není třeba plugin Toret Woo Fio).

Objednávky jsou tak plně automatizovány, tj. jejich stav a zasílání upozornění zákazníkům e-mailem, včetně odkazu na aktuální doklady ke stažení v PDF (proforma faktura, faktura, daňový doklad). Doklady se generují, ukládají a odesílají automaticky.

Ručně do dokladů zasahujete až v případě nepřevzetí zboží u dobírky (dobropis), při úplném či částečném vrácení zboží zákazníkem do e-shopu nebo při překlepu ve VS u platby zákazníkem. Při zrušení objednávky stav skladu neřešíte, zboží se vrátí na sklad automaticky.

Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky Woocommerce. Vzhled je upraven šablonoou Divi.

 

 

E-shop Barmar Móda byl původně vytvořený „ručně“ jako Facebook obchod na Facebook stránce. Odtud také chodily objednávky přes Messenger. Nově je e-shop budovaný i na Woocommerce a WordPress. Má moderní úvodní stranu, profi strukturu, kategorie zboží, nabídkové akce, naposledy hledané zobrazené produkty apod., ale hlavně on-line platební bránu (zde PayPal). Znamená to, že Facebook zákazník má možnost onlineDOKONČIT NÁKUP NA WEBU„. Vše nově vytvořené na Woocommerce je automaticky (nebo nastaveným výběrem) synchronizováno s Facebook obchodem (produkty, ceny, sklad, velikosti, barvy, kategorie, podkategorie…). Produkty Woocommerce se propisují na Facebook.

Samozřejmě, že můžete i nadále vkládat vybrané produkty jen z mobilu přímo na Facebook stránku/obchod, bez založení do WooCommerce e-shopu, jako v minulosti. V takovém případě je ale nepůjde objednat on-line do té doby, než v CZ Facebook spustí službu „dokončení nákupu na Facebooku“. Tedy na kompletně Facebookem vlastněném procesu prodeje. Budete takový obchodní vztah chtít? Víte, že Facebook vám může kdykoli „vypnout“ vaše podníkání? Bude za to chtít 5% z každé jedné tržby nad cca 200 Kč, níže je paušál.

Budete se asi rozhodovat podle chování vašich klientů. Chcete přeci prodávat. Řada z nich to bedlivě sleduje a už na to čeká. WooCommerce to ale umí už dnes! Nikdo vám ho nevypne! Facebook ho jen hostuje 🙂 E-shop je váš! Další ukázka, že e-shop nemusí být drahý, může být Váš (nikoli Facebooku) a přitom lze spojit s Facebook obchodem.

Tvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorba e-shopuTvorna e-shopu

 

Tento e-shop je před spuštěním. Na WordPress a Woocommerce o velikosti cca 100 produktů. Objednávky s možností platby on-line přes platební bránu ComGate. Doprava Zásilkovna (automatická aktualizace poboček).

Produkty byly hromadně importovány z Google tabulky. Aktualizace a správa skladu bude automaticky (iDoklad, tabulka Google).

Na stránce s výpisem produktů (obchod, kategorie…) je kromě názvu produktu, hodnocení a ceny i tlačítko „Do košíku„. Znalá zákaznice tak nemusí rozklikávat na stránku s detailem produktu a její nákup je tak rychlejší (jde o specializované značky a druhy produktů).

Na stránce produktu jsou kromě „drobečkové navigace“ (usnadňující hledání) také další pole (ACF) doplňují informace.

Filtrování produktů, zde provádět podle ceny, typu vlasů a typu produktů. Produtky jsou tzv. jednoduché a musely být řazeny do kategorií tak, aby některé značky nebyly vedle sebe (dohromady). Proto tato struktura kategorií.

Napojení na dokladový (fakturační) systém iDoklad je dále propojeno s Fio bankou (všechny přenosy a změny stavů objednávek automaticky).

Vzhled upraven šablonoou Divi.

          

E-shop Happy Sandals je dělaný na WordPress a českém Miowebu. Majitel měl jasnou představu, fotky a popisy produktů. Přesně věděl, co chce. Potřeboval jen technicky nastavit celý e-shop, který si dále už kompletně spravuje sám. Důkaz, že e-shop nemusí být složitý, drahý a každý projekt veliký.

Jednoduchý e-shop Cestování bydlíkem je na platformě WordPress s WooCommerce. Úvodní straně dominují dvě tlačítka, která představují dvě hlavní činnosti, které se tu mají odehrávat – „Vybrat tip“ (modrá barva = nákup) a „Vložit tip“ (oranžová barva = prodej). Vše další je vždy s těmito dvěma barvami spojené. Obě barvy jsu součástí loga.

Produkty jsou v tomto případě tipy na cesty a celé itineráře cest bydlíkem, vkládané na e-shop přes WPCF7 formulář samotnými cestovateli – přes tlačítko „Vložit tip“.

Pokud si tipy vybíráte předpokládá se, že je stáhnete zdarma (výměna za jiný) nebo nakoupíte (pokud nic nevkládáte). Pokud tipy vkládáte, chcete je naopak nabídnout ostatním (prodávat).

Pro snadnější navigaci je použita nabídka „Hledání dle země“ (kategorie produktů) nebo „Hledání dle aktivity“ (štítky produktů). Součástí je i doporučený produkt v podobě „Náš dnešní tip„.

V patičce se zobrazují štítky (aktivity), poslední zobrazené produkty a oblíbené země (kategorie produktů).

Na stránce produktu je kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), meta dat (SKU, kategorií, štítků) i možnost sdílení stránky na sociálních sítích a snadného tisku stránky.

Další důležitou součástí je umožnění on-line platby kartou přes tlačítko umístěné přímo na stránce produktu. To každá platební brána neumožňuje a je výhodou PayPal.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání tak, jak je zvyklý z ostatních e-shopů. Stránka obchodu (katalog), produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

E-shop Segway jeseníky je na platformě WordPress s WooCommerce. Objednávky jsou zde zasílány pouze na nastavený e-mail a platební metoda je bankovním převodem.

Na úvodní straně je vše potřebné nejen pro zákazníka, ale i SEO.

Produkty jsou v tomto případě výlety na dvoukolkách Segway x2 přírodou, team aktivity, půjčovna a dárkové poukazy.

Na stránce produktu jsou kromě nadpisu (h1), krátkého popisu (short description i pro SEO), SKU, kategorií, štítků i videa, související (up-sell) a doplňkové (cross-sell) produkty.

Samozřejmostí je tzv. „drobečková navigace“ v obchodě, která usnadňuje zájemci hledání, jak je zvyklý. Stránka obchodu, kategorie, produktu, košíku, pokladny a přihlašovací jsou stránky WooCommerce. Celkový design je upraven pomocí Divi.

Podívejte se i na ukázky www stránek ZDE.

E-shop poptávka 

Zavolejte: 777 632 861

Nebo využijte snadný poptávkový formulář:

Tvorba e-shopu poptávka

E-shop cena

Pro stanovení ceny Vašeho e-shopu potřebujeme vyjasit zadání. Je dobré si ujasnit nejen kolik prostředků na e-shop plánujete vynaložit, ale co za funkce e-shopu potřebujete dnes a později, až se to „rozjede“ (typickým příkladem je automatizace propojení s bankou, generování a odesílání faktur). Proto je pro Vás připraven přehled úvodních otázek, které pomohou provedení a cenu stanovit. Souboru PDF si můžete stáhnout zcela NEZÁVAZNĚ a zdarma. Udělejte to právě teď!

ZDARMA

Soubor „E-shop 7 otázek“ Vám bude odeslán od Marketingnasolar.cz ve formátu PDF na zadaný e-mail. Nebudete spamováni.

Tvorba e-shopu WooCommerce

Nezávislost a flexibilita

Pokud chcete svůj e-shop spravovat sami, zvládnete to. Pokud chcete změnit administrátora, uděláte to. Je to dáno otevřeným systémem, kde máte svobodný výběr. To je důležité. Nikomu se nezavazujete. Pokud se změní nákupní chování vašich zákazníků nebo technologie, ihned na to máte možnost zareagovat. Jste stále aktuální.

Podívejte se na jednoduché DEMO ukázky toho, jaké druhy produktů WooCommerce umožňuje, pro základní představu:

Produkt jednoduchý

Názoná pracovní UKÁZKA.

Produkt s variantami

Názoná pracovní UKÁZKA.

Produkt externí

Názoná pracovní UKÁZKA.

Náklady pod kontrolou

Tvorba e-shopu je jedna věc, náklady na jeho každoměsíční provoz a údržbu je věc druhá a je potřeba s nimi počítat. Výhodou tohoto způsobu řešení je, že všechny nákladay máte skutečně a zcela pod kontrolou. Je to díky otevřenému systému a konceptu stavebnice. Představte si, že e-shop můžete stavět jako „LEGO“. Na stole máte k dispozici všechny nejnovější kostky (funkce) a je jen na Vás, jaké si vyberete dnes, příští týden, za měsíc, za rok,  za dva… Pořád stavíte jeden systém na stejné zvolené platformě. Platíte tak pouze to, co potřebujete. V tom je jeho svoboda. Podívejte se, jak může například vypadat jednoduchá tvorba e-shopu WooCommerce.

Řízená automatizace

Pokud se dostanete do bodu, kdy už nadále nebudete chtít provádět některé úkony ručně, jednoduše využijete automatizaci procesů. Až potřebujete. První, na co pravděpodobně narazíte, ve kterém okamžiku automatizovat propojení s bankou a dokladovým systémem, včetně automatické změny stavů objednávek a odesílání potřebných dokladů zákazníkovi. Toto vše lze dělat zpočátku ručně, ale zabere to čas. Pokud si proces zautomatizujete, je rychlý bez prodlev, přesný, kompletní a máte tak prostor na to věnovat se jiným, než těmto rutinním věcem 🙂 .  Např. při prodeji již existujících stovek či tisíců produktů z velkoobchodu nebudete znovu a ručně vytvářet detaily produktu (SKU, ID, název produktu, foto produktu, galerii produktu, varianty, ceny, stav skladu, EAN, krátký popis produktu apod.). Můžete je totiž hromadně importovat přes XML feed a následně i pravidelně aktualizovat vybraná menší data, nejčastěji dostupnost a cenu (přes cron nastavený na hostingu). Například takto to může vypadat e-shop s importem 9 tisíc produktů.

Jednoznačné výhody

Kromě výše uvedeného (flexibilita, nezávislost, náklady) jste pouze Vy majitelé e-shopu (žádný závazný pronajem krabicového řešení). Také originální design e-shopu máte pod kontrolou (odlišnost). Využívat stále aktuální technická i technologická řešení podle trhu a nákupního chování vašich zákazníků. To je dobrá investice zvyšující konkurenceschopnost.